PARTICIPA!

Vols col·laborar en la pàgina web o en el blog?

  • Escrivint articles sobre les teves sortides, anècdotes, contar històries que coneixes, la fauna i flora, el que més t’agrada o fer-nos saber notícies de Montserrat.
  • Si desitges fer-nos saber la direcció d’una pàgina amb informació interessant sobre Montserrat.
  • Si tens fotografies de Montserrat que puguis cedir-nos per a ser publicades.

Totes les idees i suggeriments són benvingudes.

Les persones que treballem en el web i el blog ho fem de forma desinteressada i per tant no ens comprometem a realitzar les teves idees, però prometem analitzar-les amb tot interès.

Només has de posar-te en contacte amb nosaltres a través d’un correu electrònic apeupermontserrat@gmail.com o publicant un comentari en el blog.

2 comentaris:

Anònim

Soc en Francesc,
El divendres vaig pujar a l'Albarda Castellana seguint la ruta que marqueu al web. Molt guapa !!! A l'arribar no hi era la famosa corda abans de pujar al cim. Tot i això no es gaire difícil i vaig pujar-hi. Posareu més rutes ? Me les estic acabant !! Reitero les meves felicitacions per la plana, és la meva referència, a banda del plànol de l'Alpina que per cert, han canviat la referència que em vau dir, ara es ISBN: 978-84-8090-331-8. Quina mala sort aquest cap de setmana amb dos accidents a Montserrat...

Anònim

Hola,

en Jordi i en Jaume Ll. em van 'presentar' aquest blog. Molt interessant per tots els entusiastes de Montserrat.

Aprofito que us tinc aquí per fer dues preguntes, si no vosaltres mateixos entre tants que som apareixerà algú que ho sabrà.

Un amic em va dir que a Montserrat hi ha tritons autoctons (obvi doncs no tenen posibilitat de cap altre contacte), però em pregunto si és cert això. Ell només em va ensenyar uns 'capgrossos' (o similars) que ben podrien ser de qualsevol altre tipus d'anfibi, en estat adult no n'he vist mai.

Hi ha un camí que surt del coll del Miracle i va franquejant la paret per sota, te continuitat? al punt que vaig arribar jo hi havia unes cordes cap amunt, sense identificar no tenia clar que hagues sortida per dalt i tampoc crec que fos el principi del conegut pas com "Salt de la Nina", el mateix amic em va dir que aquesta canal s'havia fet malbé en algun aiguat, sabeu si està reequipada i si es pot fer amb les complicacions habituals però no més de les previstes pels 'obridors' del pas?

Sempre per Montserrat,
xavier olivera

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.


anar amunt